Złożenie, przyjęcie i realizacja zamówienia.

1. Warunkiem przyjęcia i realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie i zaakceptowanie formularza zamówień.

2. Dokonanie zmian w zamówieniu bądź tez, jego anulowanie możliwe jest wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny z obsługą sklepu lub wysłanie wiadomości email na adres perfus@op.pl. 

3. Czas realizacja zamówienia to jeden dzień roboczy. W wyjątkowych sytuacjach z przyczyn niezależnych od nas, termin realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu o czym informujemy telefonicznie.

4. O wysłaniu (zrealizowaniu) zamówienia, informujemy Państwa zmieniając status zamówienia na „wysłane”. Korzystamy z usług Poczty Polskiej i firmy kurierskiej. Jeśli listonosz nie zastanie Państwa w domu, powinien zostawić w skrzynce pocztowej awizo o przesyłce oczekującej w urzędzie pocztowym odpowiadającym Państwa miejscu zamieszkania. Pracownicy firmy kurierskiej kontaktują się z Państwem telefonicznie, dlatego koniecznie należy podawać aktualny nr telefonu kontaktowego w systemie zamówień.

5. Podane w sklepie koszty, dotyczą przesyłek realizowanych na terenie Polski.

6. Ze względów organizacyjnych i lokalowych odbiór towaru realizowany jest jedynie drogą wysyłkową.

7. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić tzn. brak podania numeru telefonu, lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

8. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Zamówienia składane w soboty, niedzielę, oraz święta będą realizowane w dni robocze.

9. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. W wyjątkowych przypadkach chwilowego braku towaru w magazynie, informujemy klienta o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

10. Ceny podane na stronie nie obejmują kosztów przesyłki.

Formy i koszty przesyłek

Przesyłki z formą (przedpłata) wysyłamy w dniu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W celu przyspieszenia realizacji takich zamówień możecie Państwo wysłać do nas e-mail z potwierdzeniem transakcji pobranym z Waszego banku w formacie PDF (w załączniku).

Transakcje kartą kredytową są przeprowadzane przez serwis www.przelewy24.pl zapewniający pełne bezpieczeństwo dokonywanej przez Państwa operacji bankowej.

Odpowiednio zabezpieczone i ubezpieczone przesyłki dostarczamy:

1. Pocztą Polską – termin deklarowany do 24 godzin od chwili nadania do godz. 15.00

Koszty przesyłki pocztowej priorytetowej (paczka biznesowa):

- 10,00 zł (przedpłata) - przy płatności elektronicznej, kartą kredytową, lub przelewem bankowym.

- 15,00 zł (za pobraniem) - zapłata przy odbiorze: gotówką. 

-20,00 (za pobraniem) - zapłata przy odbiorze: gotówką z możliwością sprawdzenia zawartości paczki przed zapłatą.

 

2. Paczkomaty Inpost – termin deklarowany do 2 dni roboczych

Koszty przesyłki:

- 10,00 zł (przedpłata) - przy płatności elektronicznej, kartą kredytową, lub przelewem bankowym.

- 15,00 zł (za pobraniem) - zapłata przy odbiorze: gotówką.

Zwroty i reklamacje

1. Klient ma prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. 

2. W przypadku pomyłkowego zamówienia z winy klienta koszt odesłania zwracanych produktów ponosi w całości klient. Nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem".

W przypadku gdy zakupiony produkt nie spełnienia oczekiwań klienta koszty odesłania produktu pokrywa sklep.

3. Zwracany produkt musi być odesłany w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu).

4. Zwrotu pieniędzy dokonujemy przelewem bankowym na konto z którego dokonano wpłaty. W wyjątkowych przypadkach możemy przekazać kwotę zwrotu na inne konto, wskazane i potwierdzone pisemnie przez klienta, który dokonał u nas zakupów.

5. Zwracany produkt musi być odesłany do nas solidnie zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem.

6. Adres do odesłania produktu przekazujemy drogą emailową po zgłoszeniu reklamacji.

7. Reklamacje dotyczące jakości, lub wad fabrycznych produktów mogą być zgłaszane najpóźniej w terminie 10 dni od chwili ich odebrania. 

8. W przypadku zwrotu towaru klient zobowiazany jest do jego odesłania na podany przez nas adres wraz z danymi do przelewu pieniędzy. Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.

Polityka prywatności i ochrony danych. 

1. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Klienci sklepu www.perfumeria.in mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia. Nigdy nie udostępnialiśmy i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mail.

2. Dane osobowe, które podajesz przy zakupach w naszym sklepie są należycie chronione, wykorzystujemy je tylko do zrealizowania zamówienia i wszystkiego co z tym związane.

Złożenie zamówienia w sklepie www.perfumeria.in oznacza zaakceptowanie postanowień powyższego regulaminu.

Właścicielem strony jest Studio Urody Paweł Kowalewski, ul. Warszawska 5B, 05-170 Zakroczym

Nr konta do wpłat: 17 1140 2004 0000 3102 7582 5910